Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 14-15 Νοεμβρίου το πρώτο «Champions Show» και ο 6ος και τελευταίος γύρος του πανελληνίου πρωταθλήματος drift dcg, στην Ακτή Ξαβερίου στο λιμάνι του Πειραιά, προφέροντας άφθονο θέαμα κι αφήνοντας υποσχέσεις για το μέλλον. Οι τρεις σειρές κερκίδων που αναπτύχθηκαν από τους διοργανωτές κατά μήκος της αγωνιστικής διαδρομής γέμισαν το πρωί και το απόγευμα της Κυριακής, λίγο πριν αρχίσει το dcg drift και το «Champions Show», στα οποία συμμετείχαν οι περισσότεροι από τους πρωταγωνιστές του ελληνικού drift , των ελληνικών ράλλυ και των πρωταθλημάτων αναβάσεων. Άφθονος κόσμος υπήρχε βέβαια και στα pits, καθώς πολλοί προσήλθαν για να δουν και από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Η χάραξη της διαδρομής του drift ήταν άκρως εντυπωσιακή και ανοιχτή βοηθώντας τα αμάξια να driftάρουν με πάνω από 120 χιλιόμετρα. Μετά από πολλές και δυνατές μάχες οι τελικοί νικητές ήταν οι Παπαλεξοπουλος Αποστόλης με το πανίσχυρο supra του στην 1η θέση , παίρνοντας και το πρωτάθλημα συγχρόνως , με δεύτερο και πολύ ανανεωμένο τον Βούλγαρη και τρίτο τον αθόρυβο αλλά πολύ αποτελεσματικό Νίκου Τάσο με το bmw του. Δύο παράλληλες διαδρομές για τον «Αγώνα των Πρωταθλητών» και άλλη μια για το drift είχαν χαραχθεί στις εκεί εγκαταστάσεις του ΟΛΠ, στις οποίες τα αυτοκίνητα έμπαιναν ανά ζεύγη, ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκαν. Στη συνέχεια «μονομαχούσαν», ώσπου να μείνουν τα δύο του εκάστοτε τελικού και να ξεχωρίσει ο νικητής. Οι συνολικές συμμετοχές στο «Champions Show» έφθασαν τις 53 (7 στην κλάση των αυτοκινήτων έως 1.400 κ.εκ., 12 στην κατηγορία από 1.400 έως 1.600 κ.εκ., 9 στην αντίστοιχη από 1.601 έως 2.000 κ.εκ. και 12 στην κλάση άνω των 2.001 κ.εκ.). Δεν έλειψαν φυσικά και τα ιστορικά αυτοκίνητα, τα οποία συγκέντρωσαν 13 συμμετοχές. Όλοι τους τα πήγαν πολύ καλά και ευχαρίστησαν με τις προσπάθειές τους τον κόσμο, ιδιαίτερα την Κυριακή που η αγωνιστική διαδρομή γλιστρούσε λιγότερο, στρωμένη πλέον από την προηγούμενη ημέρα με αρκετό ελαστικό. Στον αγωνιστικό τομέα, τον καλύτερο χρόνο της ημέρας έκανε ο Μιχάλης Ευθυμίου με το Ford Escort WRC (39 δλ,918), που ήταν και ο νικητής της κατηγορίας των αυτοκινήτων από 2.001 κ.εκ. και άνω, αντιμετωπίζοντας στον τελικό τον Κύρκο Junior, o oποίος συμμετείχε με το Μitsubishi Lancer Evo 9. Ιδιαίτερα ευχαριστημένος, μας είπε ότι πέρασε πολύ καλά και ότι θα ήθελε ο επόμενος «Αγώνας των Πρωταθλητών» να γίνει στο πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού. Στην κλάση 1.601 έως 2.000 κ.εκ. στον τελικό βρέθηκαν οι Νίκος (Citroen C2) και Βαγγέλης Ζάχος (Renault Clio Ragnoti), με επικρατήσαντα τον πρώτο. Στην κατηγορία των αυτοκινήτων από 1.401 έως 1.600 κ.εκ. ανταγωνίστηκαν οι Τάσος Αγγελίδης και Γιάννης Ζάγαρης, αμφότεροι με Peugeot 106. Nικητής στη μεταξύ τους μονομαχία αναδείχθηκε ο Τάσος Αγγελίδης. Στην κλάση έως τα 1.400 κ.εκ. στον τελικό αναμετρήθηκαν ο «TFM» με Peugeot 106 και ο Γιώργος Μπασδέλης με Nissan Micra, με νικητή το δεύτερο. Στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων, τα οποία μαζί με τα αγωνιστικά των άνω των 2.001 κ.εκ. απέσπασαν με το θέαμα που προσέφεραν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον του κοινού, νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Εscort MK2. Άξιος αντίπαλός του στον τελικό ήταν ο Σωτήρης Ρόκκος με την Alfa Romeo GTAm. Κλείνοντας, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι αυτή η διοργάνωση άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις και δημιούργησε την παρακαταθήκη για κάτι που θα θέλαμε να ξαναδούμε στο μέλλον.