O επόμενος γύρος του dcg monster energy drink αντί να γίνει στο kartodromo στης 16 Ιουνίου , μεταφέρεται 3 μέρες νωρίτερα δηλαδή το Σαββατοκύριακο 12 και 13 Ιουνίου στην πίστα kartmania στην Πάτρα. Όλοι οι τρελαμένοι λοιπόν Driftάδες του dcg που μας έχουν κουφάνει φέτος , θα διασταυρώσουν τα Drift τους για τρίτη φορά φέτος στην πίστα kartmania στα Βραχνεικα της Πάτρας. Ο συναγωνισμός και το θέαμα αναμένεται κορυφαίο για άλλη μια φορά εφέτος , ενώ να αναφέρουμε ότι όσοι οδηγοί έρθουν από το σάββατο ο ΑΣΗ και η Proaction τους παραχωρεί ένα δίκλινο δωρεάν για το ίδιο βράδυ. Για περισσότερες πληροφορίες στα 2810301289 και 6972872983. αναλυτικο προγραμμα και των 2 ημερων….. ΣΑΒΒΑΤΟ 12-06-2010 1ος Διοικητ. & Τεχνικός Έλεγχος Drift 14.00-16.30 Γραμματεία Ενημέρωση αγωνιζομένων Drift 16.30 Πίστα Ελεύθερα Solo περάσματα Drift 17.00-18.30 Πίστα Ελεύθερα Twin περάσματα Drift 18.30-19.00 Πίστα 2 Βαθμολογημένα περάσματα Drift 19.00-20.00 Πίστα Ενημέρωση αγωνιζομένων Drift 20.30 Πίστα ΚΥΡΙΑΚΗ 13-06-2010 2ος Διοικητ. & Τεχνικός Έλεγχος Drift 10.00-11.00 Γραμματεία Ελεύθερα Solo περάσματα Drift 11.00-12.30 Πίστα Ελεύθερα Twin περάσματα Drift 12.30-13.00 Πίστα 2 Βαθμολογημένα περάσματα Drift 13.00-14.30 Πίστα Ανάρτηση ζευγαριών 8-16δας 15.00 Γραμματεία Ενημέρωση αγωνιζομένων 8-16δας Drift 16.00 Πίστα Στήσιμο 8δας-16δας 16.30 Πίστα Μάχες Drift (8αδας) FINAL B 17.00 Πίστα Μάχες Drift (16αδας) FINAL A-Απονομές 18.00 Πίστα ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ   ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ-ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων της επίδειξης θα λειτουργούν από την ημερομηνία έναρξης εγγραφών συμμετοχής έως και την 10/06 στα γραφεία του συλλόγου , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 18.00 – 20.00 . Στις 11 12 και 13/06 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων της επίδειξης θα λειτουργούν από τις 09.00 έως τις 21.00 στον χώρο της γραμματείας της επίδειξης . Οι οδηγοί έχουν την ευθύνη της ενημέρωσής τους από την γραμματεία και τον πίνακα ανακοινώσεων . ΑΡΘΡΟ 1.   ΟΡΙΣΜΟΣ Ο Α.Σ.Η.. , τηλ 2815 009339 , οργανώνει επίδειξη DRIFT ειδικών οχημάτων που θα διεξαχθεί στις 12 & 13/06/10 στην περιοχή Βραχνέϊκα της Πάτρας με την έγκριση της ΟΜΕ , σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού DRIFT και του παρόντος συμπληρωματικού Κανονισμού . Η επίδειξη είναι η 3η που μετράει στο Πανελλήνιο DCG 2010 που έχει προκηρύξει ο Α.Σ.Η. ΑΡΘΡΟ 2.   ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα απαρτίζεται από τους Πλουμή Ευαγγελία , Πρατσινάκη Μ. και Μανιαδή Μ. . ΑΡΘΡΟ 3.  ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ Η ΟΜΕ , η διοργανώτρια λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή , οι ιδιοκτήτες της πίστας και οι οδηγοί της επίδειξης δεν φέρουν καμία αστική ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια της . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συνάφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες . Την ευθύνη για την τήρηση των μέτρων ασφαλείας την έχει αποκλειστικά η Οργανωτική επιτροπή . Αγωνοδίκης   :  Αναμουρλίδης Γιώργος             Αλυτάρχης   :  Διακάκης Μανώλης              Γραμματέας  :  Πρίντεζη Έλενα ΑΡΘΡΟ 4.   ΔΗΛΩΣΗ-ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται στην Γραμματεία της επίδειξης στo τηλ 2815009339 από τις 11.00-14.00 καθημερινά εκτός Σαββατοκύριακου ή αποστέλλονται στο E Mail [email protected] . Έντυπο δήλωσης συμμετοχής θα βρείτε στο site www.proactionracing.gr . Το παράβολο συμμετοχής είναι 80 € . ΑΡΘΡΟ 5.   ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Η επίδειξη Drift χωρίζεται σε 3 μέρη . Στα ελεύθερα , στα βαθμολογημένα μονά περάσματα και στις διπλές μάχες. Στα ελεύθερα περάσματα οι συμμετέχοντες καλούνται σε Group των 5 περίπου οχημάτων σύμφωνα με τους αριθμούς συμμετοχής τους και πηγαίνουν στον χώρο αναμονής . Από εκεί κάνουν 1 γύρο το κάθε ένα και αφού τελειώσουν όλοι , επιστρέφουν στον χώρο αναμονής για το επόμενο ελεύθερο πέρασμα . Η ίδια διαδικασία επαναλαμβάνεται 4 έως 6 φορές για το ίδιο Group . Αμέσως μετά αυτό το Group επιστρέφει στα Pits και βγαίνει το επόμενο . Αν κάποιο όχημα πάθει βλάβη και θέλει να επισκεφτεί τα Pits , μπορεί μόνο με την άδεια των κριτών . Το ίδιο ισχύει και για να ξαναμπεί στην πίστα και να πάει στον χώρο αναμονής .  Στα βαθμολογημένα περάσματα , που είναι και η διαδικασία μέσα από την οποία θα προκριθούν οι 16 οδηγοί για τις διπλές μάχες της (16αδας) Final A και οι 8 οδηγοί για τις διπλές μάχες της (8αδας) Final B , επαναλαμβάνεται η ίδια διαδικασία με αυτή των ελεύθερων περασμάτων. Τα συνολικά περάσματα που κάνουν σε αυτή τη φάση είναι 6 για κάθε οδηγό , 1 δοκιμαστικό και 2 βαθμολογημένα σε δύο φάσεις . Αμέσως μετά , αυτό το Group επιστρέφει στα Pits και μπαίνει στον χώρο αναμονής το επόμενο Group . Κατά την διάρκεια των βαθμολογημένων περασμάτων το όχημα δεν μπορεί να πάει στα Pits και δεν επιτρέπεται καμία αλλαγή στα ελαστικά . Αν κάποιο όχημα χαλάσει και δεν έχει κάνει κανένα βαθμολογημένο τότε αποκλείεται από την (16αδα) Final A ή την (8αδα) Final B ενώ αν έχει προλάβει να κάνει κάποιο πέρασμα πριν εγκαταλείψει τότε μετράει το καλύτερο του πέρασμα από αυτά που πρόλαβε να κάνει . Τετ α κε σε βαθμολογημένο γύρο ακυρώνει την βαθμολογία του οδηγού σε αυτόν τον γύρο . Από τα βαθμολογούμενα περάσματα προκρίνονται οι 16 οδηγοί για την (16αδα) Final A και οι επόμενοι 8 οδηγοί για την (8αδα) Final B με την καλύτερη βαθμολογία .   Αυτοί οι οδηγοί θα σχηματιστούν σε ζευγάρια σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες Dragster στην εκδοχή Professional . Η βαθμολογία εδώ είναι με άριστα οι 100 βαθμοί . Στις διπλές μάχες τα ζευγάρια πλέον που έχουν σχηματιστεί να πραγματοποιούν 1 πέρασμα ζεστάματος και στη συνέχεια 1+1 πέρασμα με τον ένα από τους δύο οδηγούς μπροστά στο πρώτο πέρασμα και αμέσως μετά τον άλλο οδηγό μπροστά στο επόμενο πέρασμα . Ο οδηγός που έχει καλύτερη κατάταξη στα βαθμολογημένα περάσματα οδηγεί πάντα τα 2 πρώτα περάσματα (δοκιμαστικό & 1ο βαθμολογημένο) στην φάση της 16αδας και της 8αδας . Στην ανωτέρω δοκιμασία οι οδηγοί μοιράζονται 10 βαθμούς σε κάθε πέρασμα , αποκλείεται ο ένας εκ των δύο οδηγών που έχει το μικρότερο άθροισμα των βαθμών και συνεχίζει ο άλλος σε νέα σχήματα ζευγαριών που προκύπτουν από το προαναφερθέν σύστημα σχηματισμού των , έως η επίδειξη καταλήξει στα 2 τελευταία ζευγάρια του τελικού και του ημιτελικού . Τετ α κε σε γύρο με διπλής μάχης , μηδενίζει τον οδηγό που το έκανε και δίνει όλους τους βαθμούς ( 10 ) στον άλλο . Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί προκύπτουν από τον τελικό και τον μικρό τελικό της (16αδας) Final A . Οι θέσεις 5-16 που είναι οι βαθμολογούμενες προκύπτουν από το περισσότερο που έχει προχωρήσει κάθε συμμετέχων κοντά στον τελικό σε συνάρτηση με τα βαθμολογημένα περάσματα . Αναμφισβήτητη και χωρίς να χωράει ένσταση θεωρείται η κρίση των Αρχικριτών που ορίζει η οργάνωση σε όλες τις φάσεις διεξαγωγής της επίδειξης . Η τελική (16αδα) Final A και (8αδα) Final B ανακοινώνεται πριν τις διπλές μάχες . Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός δεν μπορεί να συμμετέχει στην (16αδα) Final A ή την (8αδα) Final B τότε το ζευγάρι του περνάει χωρίς μάχη . Τα κριτήρια της κατάταξης στα βαθμολογούμενα περάσματα είναι το σύνολο των βαθμών που θα συγκεντρώσει ο οδηγός σε κάθε πέρασμα και λαμβάνεται υπόψιν το πέρασμα με την μεγαλύτερη βαθμολογία . Τα κριτήρια βαθμολόγησης σε αυτά είναι: Η ταχύτητα στο Initiation Point , που μετριέται από ειδικό όργανο που μετρά την ταχύτητα . Τα σωστά περάσματα από κάθε ένα Clipping Point . Το σωστό πέρασμα σε ένα Clipping Point είναι το πέρασμα από αυτό μέσα στην προκαθορισμένη απόσταση από την κορίνα που βρίσκεται στο σημείο αυτό . Τα περάσματα από την βαθμολογημένη διαδρομή , με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γωνία του πίσω μέρους του οχήματος από τον άξονα της διαδρομής , με όσο δυνατόν πιο στρωτά και θεαματικά , χωρίς διορθώσεις ισιώματα και υποστροφές . Στην δοκιμασία των διπλών μαχών δεν υπάρχουν τα 2 πρώτα κριτήρια των βαθμολογημένων περασμάτων αλλά κρίνεται η ικανότητα των οδηγών να είναι κοντά στον αντίπαλό τους χωρίς όμως να τον προσπεράσουν και γενικά να τον ελέγχουν , περνώντας όλη την διαδρομή της επίδειξης με την μεγαλύτερη γωνία , με όσο το δυνατόν σταθερότερο γκάζι , χωρίς διορθώσεις ισιώματα και υποστροφές δίνοντας συγχρόνως το καλύτερο θέαμα . Στην περίπτωση που υπάρξει ισοπαλία στην διπλή μάχη από τα 2 πρώτα περάσματά , αυτά μπορεί να επαναληφθούν περισσότερο από μία φορά εάν αυτό χρειαστεί. Εάν στο κάλεσμα ενός ζευγαριού δεν εμφανιστεί ένας εκ των 2 οδηγών εντός 5 λεπτών , αυτομάτως ο παρών οδηγός προκρίνεται χωρίς μάχη εκτός και εάν ο Κριτής της επίδειξης δώσει ακόμα το πολύ άλλα 2 λεπτά . Όλες οι εκκινήσεις θα δίνονται με φωτεινές ενδείξεις . ΑΡΘΡΟ 6. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ Ειδικά οχήματα που διατηρούν το πρωτότυπο πλαίσιο , πισωκίνητα , ανεξαρτήτως μοντέλου και έτους κατασκευής αυτών . Στα ειδικά αυτά οχήματα επιτρέπεται κάθε μετατροπή ή αλλαγή σε κινητήρες , αναρτήσεις κ.α. και δεν υπόκεινται σε καμία ομολογκασιόν . ΑΡΘΡΟ 7. ΘΟΡΥΒΟΣ Σύστημα εξαγωγής και εξάτμισης ελεύθερα αρκεί στις 5000 στροφές ο θόρυβος που θα παράγεται να μην είναι περισσότερος από 90 dBA . Σε περίπτωση που ο χώρος που θα διεξαχθεί η επίδειξη έχει πιο αυστηρές προδιαγραφές θορύβου , τα οχήματα πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτές , κάτι που θα αναφέρει από πριν ο ειδικός κανονισμός .   ΑΡΘΡΟ 8. ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ 8.1  Τα παράθυρα μπορούν να αντικατασταθούν από τύπου Lexan/ πολυκαρμπονικά, εκτός από το μπροστινό παρμπρίζ που πρέπει να είναι από laminated υλικό . 8.2  Επιτρέπονται οι ζελατίνες στα παράθυρα αρκεί να επιτρέπουν την από έξω επόπτευση του εσωτερικού του αυτοκινήτου . 8.3 Τα οχήματα θα πρέπει να έχουν κάθισμα οδηγού τύπου μπάκετ και ζώνες τεσσάρων το λιγότερο σημείων . Τα ανωτέρω πρέπει να είναι σταθερά βιδωμένα με ελάχιστο 4 βίδες διαστάσεων 8mm και . Οι ζώνες πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένες στο αμάξωμα ή στο κλωβό ασφαλείας . 8.4 Εξαρτήματα του συστήματος νίτρου όπως μπουκάλες , σωληνώσεις βαλβίδες , μπαταρίες κ.α. πρέπει να βρίσκονται έξω από την καμπίνα του οδηγού και να είναι καλώς στερεωμένα . 8.5 Όλα τα δοχεία υγρών και αναθυμιάσεων πρέπει να είναι επαρκώς στερεωμένα και προσβάσιμα για έλεγχο . 8.6 Υποχρεωτική η τοποθέτηση κλωβού ασφαλείας τουλάχιστον 6 σημείων και να είναι κατασκευασμένος από σωλήνες χωρίς ραφές . Το κύριο τοξύλιο θα μπορεί να είναι κατασκευασμένο από σωλήνα διαμέτρου 40X2mm ενώ τα υπόλοιπα τμήματα από σωλήνα διαμέτρου τουλάχιστον 38X2,5mm . Ο κλωβός ασφαλείας μπορεί να είναι κολλητού ή βιδωτού τύπου . 8.7 Τα οχήματα πρέπει να διαθέτουν επισκευαζόμενο πυροσβεστήρα χωρητικότητας μεγαλύτερης των 3 λίτρων . 8.8 Οι πόρτες και τα καπό πρέπει να ανοίγουν και από έξω . Ειδικά για τα καπό , εμπρός και πίσω , πρέπει να διαθέτουν τουλάχιστον 2 πύρους ασφάλισης το καθένα . 8.9 Επιβάλλεται τα φώτα του φρένου να βρίσκονται σε καλή λειτουργία και να είναι ευκρινή   . Απαγορεύεται οποιαδήποτε παρεμβολή διακόπτου ή οτιδήποτε άλλου στο κύκλωμα που θα μπορούσε να απενεργοποιήσει το άναμμα των φώτων του φρένου κατά το φρενάρισμα επί ποινή αποκλεισμού . Μετά από κάθε μάχη θα ελέγχονται τα φώτα του φρένου . 8.10Δεν θα επιτραπεί σε όχημα να εκκινήσει εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε διαρροή καυσίμου . Σε τέτοια περίπτωση ο Αλυτάρχης μπορεί να αποκλείσει το όχημα σε κάθε σημείο της επίδειξης . Τα δοχεία αναθυμιάσεων πρέπει να είναι άδεια στην αρχή κάθε περάσματος 8.11 Οι οδηγοί πρέπει να φέρουν εξοπλισμό ασφαλείας , που θα περιλαμβάνει κατά ελάχιστο , κράνος , φόρμα και γάντια . ΑΡΘΡΟ 9. ΓΕΝΙΚΑ Οι οδηγοί πρέπει να παρευρίσκονται υποχρεωτικά στις ενημερώσεις που ανακοινώνονται από το πρόγραμμα και επίσης έχουν την ευθύνη της επαφής τους με την γραμματεία και τον πίνακα ανακοινώσεων ώστε να ενημερώνονται για τυχόν αλλαγές που θα προκύψουν σε διοργανωτικά και τεχνικά θέματα από τα αντίστοιχα δελτία πληροφοριών τα οποία θα αναφέρουν ημερομηνία και ώρα έκδοσής τους . Η οργάνωση δεν φέρει καμία ευθύνη εάν οδηγοί ή ομάδες δεν ενημερώθηκαν έγκαιρα από τις ενημερώσεις οδηγών και τα δελτία πληροφοριών . ΑΡΘΡΟ 10.  ΕΠΑΘΛΑ Όλοι οι οδηγοί της 16αδας λαμβάνουν κύπελλα , οι 3 πρώτοι της 8αδας λαμβάνουν κύπελλα και οι υπόλοιποι μετάλλια .