Το σαββατοκύριακο 17 και 18 Ιουλίου στο αεροδρόμιο Tυμπακiου η pro action θα διοργανώσει τον 3ο γύρο για το πανελλήνιο πρωτάθλημα dragster auto-Moto. Πάνω από 100 συμμέτοχες από ολόκληρη την Ελλάδα θα κατέβουν στην Κρήτη για έναν αγώνα γεμάτο κόντρες και πολλά γκάζια!! Το πρόγραμμα του διημέρου περιλαμβάνει το Σαββάτο χρονομετρημένα περάσματα του πανελληνίου και αμέσως μετά μέχρι την δύση του ηλίου run what you bring δηλαδή νόμιμες κόντρες για αγωνιζομένους και μη , στις οποίες μπορεί να μπει οποίος θέλει να δοκιμάσει το όχημα του με απόλυτη ασφάλεια. Την Κυριακή θα αρχίσουν οι κόντρες για τον κανονικό αγώνα ενώ στην συνέχεια πάλι μέχρι την δύση του ηλίου θα γίνει run what you bring. Ετοιμαστείτε λοιπόν για ένα διήμερο γεμάτο nitro , γκάζια και πολλές κόντρες από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες της Ελλάδας….. Ακλουθεί αναλυτικό πρόγραμμα και κανονισμοί…. Έναρξη συμμετοχών 28/06/10 10.00 Γραμματεία Λήξη εμπρόθεσμων συμμετοχών 12/07/10 20.00 Γραμματεία Οριστική λήξη συμμετοχών 14/07/10 20.00 Γραμματεία Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου 17-07-10 08.30 Πύλη Τεχνικός και Διοικητικός Έλεγχος 17-07-10 09.00-11.00 Γραμματεία Υποχρεωτική Ενημέρωση αγωνιζομένων 17-07-10 11.00 Γραμματεία Δημοσίευση Πίνακα Εκκινούντων 17-07-10 11.15 Γραμματεία 3 Χρονομετρημένοι Προκριματικοί 17-07-10 11.30 Πίστα Δημοσίευση πίνακα ζευγαριών 17-07-10 15΄μετά το πέρας των προκριματικών Γραμματεία Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου 18-07-10 09.30 Πύλη Αγώνες Dragster Auto Moto 18-07-10 12.00 Πίστα Τελικός Τεχνικός Έλεγχος 18-07-10 Αμέσως μετά το πέρας του αγώνα Γραμματεία Δημοσίευση αποτελεσμάτων 18-07-10 10΄μετά το πέρας του αγώνα Γραμματεία Απονομές Επάθλων 18-07-10 30΄μετά την δημοσίευση αποτελεσμάτων Γραμματεία ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ – ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν έως και την 16/07 στα γραφεία του συλλόγου , όλες τις ημέρες , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 18.00 – 20.00 . Στις 17 και 18/07 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 08.00 έως τις 20.00 στον χώρο της γραμματείας του αγώνα . Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών και να ενημερώνονται από τον πίνακα ανακοινώσεων. ΑΡΘΡΟ 1 . ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ 1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ Ο Α.Σ.Η. , Ηρακλή 45 , τηλ. 2810 301289 , τηλ.&fax 2815 009339 , Ε mail [email protected] και site www.proactionracing.gr μετά από έγκριση της ΟΜΕ οργανώνει αγώνα Dragster που θα διεξαχθεί στις 17 & 18/07/10 στο στρατιωτικό Αεροδρόμιο του Τυμπακίου . Ο αγώνaς θα γίνουν σύμφωνα με τις διατάξεις του ΔΑΚ του ΕΑΚ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας και των παραρτημάτων τους , των προκηρύξεων Πρωταθλημάτων της ΟΜΕ και των εγκυκλίων τους , του γενικού κανονισμού και των παραρτημάτων του , του παρόντος συμπληρωματικού κανονισμού που αποτελεί συμπλήρωμα του γενικού κανονισμού και των παραρτημάτων του και του Τεχνικού κανονισμού αγώνων Dragster . 1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Πρόεδρος : Διακάκης Μανώλης Μέλη : Παπαδάκης Γιώργος-Πρίντεζη Έλενα 1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Παρατηρητής ΟΜΕ : Πρόεδρος Αγωνοδικών : Παπαδόπουλος Ανδρέας Αγωνοδίκες : Ρεβελτζή Ελένη -Διακάκης Νικηφόρος Αλυτάρχης : Διακάκης Μανώλης Τεχνικός Έφορος : Παπαστεφανάκης Δημήτρης-Κοπανιστής Αντώνης Χρονομέτρηση : Proaction Γραμματέας : Πλουμή Ευαγγελία Υπεύθυνος ασφάλειας : Κτιστάκης Στέλιος Επικεφαλής Γιατρός : Καλογριδάκης Μάνος Αφέτης : Παπαδάκης Γιώργος Η ΟΜΕ , η διοργανώτρια λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή τα στελέχη οι κριτές και οι οδηγοί του αγώνα δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια του αγώνα . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία η ΟΜΕ έχουν συνάψει συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες ΑΡΘΡΟ 2 . ΓΕΝΙΚΑ Ο αγώνας θα μετρά σαν 3ος γύρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Dragster 2010 . ΑΡΘΡΟ 3 . ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΘΕΣΗ-ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ 3.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Ένας αγώνας Dragster είναι ένας διαγωνισμός επιτάχυνσης μεταξύ δύο οχημάτων από στάση κα για ορισμένη εξ αρχής απόσταση που αυτή είναι το ? του μιλίου (402,336 μ.) . Ο διαγωνισμός αυτός εκκινεί με μια ηλεκτρονική συσκευή που αποκαλείται Christmas Tree . Με την εκκίνηση του κάθε αγωνιζόμενος ενεργοποιεί ένα χρονόμετρο κόβοντας μια δέσμη φωτοκύτταρου και το σταματάει κόβοντας την αντίστοιχη δέσμη φωτοκύτταρου στον τερματισμό . Ο επιτευχθείς χρόνος (ΕΤ) είναι αυτός που καθορίζει τις επιδόσεις των οχημάτων 3.2 ΠΙΣΤΑ Η πίστα βρίσκεται στο Στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τυμπακίου που βρίσκεται στην είσοδο του Τυμπακίου ερχόμενοι από Μοίρες . Το μήκος της είναι 1000 μέτρα και το φάρδος της είναι 25 μέτρα . 3.3 ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ 3.3.1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Το σύστημα έχει δύο σειρές κάθετων φώτων παρέχοντας οπτικώς την αντίστροφη μέτρηση για κάθε οδηγό . Οι οδηγοί προσπαθούν να εκκινήσουν μεταξύ του σβησίματος των τριών πορτοκαλί φώτων και του ανάματος του πράσινου . 3.3.2 ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ Οι παρακάτω ξεχωριστές επιδόσεις καταγράφονται σε κάθε κούρσα για κάθε οδηγό , ο χρόνος αντίδρασής του κατά την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 18 μέτρα από την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 201,168 μέτρα από την εκκίνηση , η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά , ο χρόνος που πέτυχε στα 402,336 μέτρα από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά . 3.3.3 ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ Όταν κατά την εκκίνηση του οδηγού ανάψει στην πλευρά του κόκκινο φως αυτό πάει να πει ότι ο οδηγός ξεκίνησε ενωρίτερα από το επιτρεπόμενο και έτσι η προσπάθειά του είναι άκυρη και δεν επαναλαμβάνεται . ΑΡΘΡΟ 4 . ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΚΤΑ Οι κατηγορίες χωρίζονται σύμφωνα με τον γενικό κανονισμό Dragster Auto-Moto . Κατηγορίες Μοτοσικλετών Κλάσεις αυτοκινήτων Κατηγορία Mini Pro Κλάση True Street Κατηγορία Pro Z Κλάση ΒΑ/1 Κατηγορία Street 1 Κλάση ΒΑ/2 Κατηγορία Street 2 Κλάση ΒΤ/1 Κατηγορία Pro Street 1 Κλάση ΒΤ/2 Κατηγορία Pro Street 2 Κλάση ΑΑ/1 Super Street Κλάση ΑΑ/2 Κατηγορία Super Pro Κλάση ΑΤ/1 Κλάση ΑΤ/2 Κλάση Pro 4 Κλάση Open Όλα τα συμμετέχοντα οχήματα πρέπει να είναι σύμφωνα με τους Τεχνικούς Κανονισμούς της κατηγορίας και της κλάσης τους . ΑΡΘΡΟ 5. ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρη ετήσια ή ημερήσια αγωνιστική άδεια διαγωνιζομένου της ΕΛΠΑ ή της ΟΜΕ . Κάθε όχημα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στον αγώνα μέχρι 2 φορές και σε διαφορετική κατηγορία . Κάθε οδηγός μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μια φορά . ΑΡΘΡΟ 6. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ-ΕΓΓΡΑΦΕΣ-ΠΑΡΑΒΟΛΑ-ΑΣΦΑΛΙΣΗ Δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται στην Γραμματεία του αγώνα . Το παράβολο εμπρόθεσμης συμμετοχής είναι 150€ για τα αυτοκίνητα και 130€ για τις μοτοσικλέτες . Οι εκπρόθεσμες συμμετοχές επιβαρύνονται με 30€ . Η ασφάλιση ισχύει σε όλη την διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα παύει δε να ισχύει με την έξοδο του οχήματος από τον αγωνιστικό χώρο, με την εγκατάλειψη του ή με τον αποκλεισμό του από τον αγώνα. Για να συμμετάσχει ένας οδηγός στην κατηγορία SUPER PRO , θα πρέπει πρώτα να συμμετάσχει σε τρεις αγώνες στις κατηγορίες STREET, SUPER STREET ή PRO STREET. Για να συμμετάσχει ένας οδηγός στην κατηγορία OPEN , θα πρέπει πρώτα να συμμετάσχει σε τρεις αγώνες στις κατηγορίες Α ή Β . Μετά την υποβολή της δήλωσης συμμετοχής δεν επιτρέπεται η τροποποίησή της εκτός από τις περιπτώσεις που αυτό προβλέπεται από τον κανονισμό του αγώνα. O αγωνιζόμενος μπορεί όμως να αντικαταστήσει το όχημα που δήλωσε με άλλο της ίδιας κατηγορίας / κλάσης μέχρι τον έλεγχο εξακρίβωσης . Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης ένα όχημα δεν ανταποκρίνεται στην κατηγορία / κλάση που έχει εγγραφεί, το όχημα αυτό μπορεί μετά από πρόταση των τεχνικών εφόρων και απόφαση αγωνοδικών να μεταφερθεί στην κατηγορία / κλάση που ανταποκρίνεται ή να μην γίνει αποδεκτό. Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται μόνον εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή ή ο αγώνας ματαιωθεί . ΑΡΘΡΟ 7. ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δεν θα δοθεί εκκίνηση για τον αγώνα σε όχημα που δεν θα είναι σύμφωνο με τις διατάξεις του Τεχνικού Κανονισμού οχημάτων Dragster και τις εγκυκλίους της ΟΜΕ . Όλοι οι οδηγοί πρέπει, με ποινή αποκλεισμού, να φορούν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα εγκεκριμένη φόρμα και κράνος . Απαγορεύεται στους αγωνιζόμενους με ποινή αποκλεισμού : Να κατευθύνουν για οποιοδήποτε λόγο το όχημά τους αντίθετα με τη φορά του αγώνα και το σπρώξιμο του οχήματος από το ίδιο τον οδηγό ή από τρίτο για οποιοδήποτε λόγο μετά την πτώση της σημαίας εκκίνησης , καθώς και το ξάπλωμα (ψαράκι) πάνω στην μοτοσικλέτα . ΑΡΘΡΟ 8. ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΑΓΩΝΑ Ο αγώνας θα διεξαχθεί ανά ζεύγη και σύμφωνα με τον Διεθνή τρόπο διεξαγωγής αγώνων Dragster της FIM και της FIA με ρυθμίσεις παραμέτρων στο PRO.400 όσο αφορά τον χρόνο εναλλαγής των πορτοκαλί φώτων με τα πράσινα και στο Professional όσο αφορά τον τρόπο τοποθέτησης στις σχάρες για τον αγώνα . Οι σειρές εκκίνησης σε αυτόν και στα δοκιμαστικά καθορίζονται από τον οργανωτή ανάμεσα στα συμμετέχοντα οχήματα ίδιας κατηγορίας και κλάσης. Τα δοκιμαστικά ορίζονται τρία (3) και θα είναι όλα επίσημα χρονομετρημένα . Στην εκκίνηση κάθε δοκιμής λαμβάνουν μέρος όλοι οι αγωνιζόμενοι ανά ζεύγη με στόχο την επίτευξη του καλύτερου χρόνου και την καλύτερη και πιο προνομιούχα κατάταξη για τον κυρίως αγώνα . Με βάση τους χρόνους των δοκιμών καταρτίζεται ο πίνακας του κυρίως αγώνα (σχάρες). Στην περίπτωση κατά την οποία κάποιος οδηγός ή οδηγοί λόγω ανωτέρας βίας δεν καταφέρουν να κάνουν έστω και μία προκριματική κούρσα , τότε οι Αγωνοδίκες του αγώνα έχουν το δικαίωμα να τους εντάξουν στην λίστα των προκριθέντων πίσω από όλους τους άλλους οδηγούς , εάν αυτή δεν έχει συμπληρωθεί . Αν είναι πάνω από ένας οι οδηγοί που θα ενταχθούν στην λίστα των προκριθέντων η σειρά κατάταξής τους θα ορίζεται από τη μέχρι εκείνης της στιγμής βαθμολογία τους στο πρωτάθλημα . Το παραπάνω θα μπορούσε να εφαρμοστεί ακόμα και αν παρουσιαστεί κάποιο σφάλμα στο σύστημα χρονομέτρησης κατά τη διάρκεια μιας προκριματικής προσπάθειας ή αν κάποιος οδηγός αναγκαστεί να εγκαταλείψει τη προσπάθεια λόγω απώλειας ελέγχου του οχήματος που βρίσκεται στην άλλη λωρίδα ή αν δεν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες . Σε όλες τις κατηγορίες η επιλογή λωρίδας ορίζεται από τους χρόνους επίδοσης . Ο οδηγός με τον ταχύτερο χρόνο επιλέγει την λωρίδα που θα αγωνιστεί στον πρώτο γύρο του αγώνα και στους επόμενους γύρους η επιλογή λωρίδας γίνεται από το οδηγό που έκανε το ταχύτερο χρόνο στον προηγούμενο γύρο . Όταν και οι δύο οδηγοί αφήνουν την γραμμή εκκίνησης πριν ανάψει το πράσινο φως νικητής θα είναι αυτός που θα έχει τον μεγαλύτερο χρόνο αντίδρασης . Όταν και οι δύο οδηγοί περνούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ των λωρίδων τότε αποκλείεται αυτός που πέρασε την γραμμή πρώτος (εκτός αν συνέτρεξαν λόγοι ασφαλείας , οπότε κρίνεται από τους Αγωνοδίκες) . Ακόμη και στην περίπτωση που κάποιος οδηγός χάσει τον έλεγχο λόγω υπερβολικών φρένων και έρθει σε επαφή με τα φωτοκύτταρα ή περάσει τη πλάγια γραμμή ή την κεντρική ακόμη και μετά την γραμμή τερματισμού θα αποκλεισθεί . Εκούσιο πέρασμα της πλάγιας γραμμής για να μην αφήσει συντρίμμια στη πίστα δεν εγείρει αποκλεισμό . Τα παρακάτω επιφέρουν αποκλεισμό του αγωνιζόμενου για τον συγκεκριμένο αγώνα : • Μετακίνηση του οχήματος από τον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης πριν από την εντολή του Αλυτάρχη . • Καθυστέρηση προσέλευσης πέραν των δύο (2) λεπτών στον χώρο εκκίνησης . • Άρνηση συμμόρφωσης στις οδηγίες των Κριτών . • Μη συμμόρφωση στους όρους διεξαγωγής του Burn out .Ανεφοδιασμός χωρίς την τήρηση των μέτρων ασφαλείας. Για τον αγώνα των ζευγαριών προκρίνονται οι 8 που πέτυχαν τους καλύτερους χρόνους . Οι οχτάδες, ανεξαρτήτως συμμετοχών , δεν ισχύουν για τις κατηγορίες SUPER STREET και PRO STREET 1 και 2 για τις μοτοσικλέτες και για τις κλάσεις ΑΑ/1 , ΑΑ/2 , ΑΤ/1 , ΑΤ/2 , PRO 4 και OPEN . Ένας αγώνας, που τυχόν διεκόπη για λόγους ανωτέρας βίας, είναι δυνατόν να θεωρηθεί ότι ολοκληρώθηκε αν έχει ολοκληρωθεί το σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών. Στην περίπτωση αυτή απονέμονται για την βαθμολογία οι μισοί βαθμοί. ΑΡΘΡΟ 9. ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Άπαξ το όχημα βρεθεί στην περιοχή εκκίνησης πριν τη γραμμή εκκίνησης θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις του. Κανένα μέλος του συνεργείου δεν μπορεί να αγγίξει ή να προβεί σε κάποια λειτουργία ή ρύθμιση στο όχημα σε αυτή τη περιοχή . Διαδικασίες σαν τις ακόλουθες θα πρέπει να ολοκληρωθούν πριν το στήσιμο (ευθυγράμμιση του οχήματος μετά το burn out , σκούπισμα ελαστικών , ρυθμίσεις ψεκασμού κινητήρα , κλπ) . Μόλις το όχημα φτάσει στην γραμμή εκκίνησης θα πρέπει να είναι έτοιμο να εκκινήσει . Για να είναι έγκυρο το πέρασμα , το όχημά θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνο του . Το στήσιμο θα πρέπει να γίνει με την ισχύ του οχήματος . Απαγορεύεται το στήσιμο και η εκκίνηση με σπρώξιμο . Η εφαρμογή ή η χρήση οποιασδήποτε διάταξης , μηχανικής ή ηλεκτρονικής , η οποία επιτρέπει στο οδηγό να εξακριβώσει την θέση του οχήματός του σε σχέση με τη γραμμή εκκίνησης απαγορεύεται . Μόνο οπτική παρατήρηση του εξοπλισμού της πίστας θα πρέπει να χρησιμοποιείται για την εξακρίβωση της θέσης του οχήματος . Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους οδηγούς για να στηθούν . Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη του αγώνα . Αποτυχία ή μεγάλη καθυστέρηση στο στήσιμο μετά της οδηγίες του Αφέτη είναι πιθανόν να δοθεί εκκίνηση για το ζευγάρι πριν το όχημα που καθυστερεί να έχει στηθεί κανονικά στη γραμμή εκκίνησης ή και να επιφέρει ακύρωση του περάσματος για τον οδηγό που καθυστερεί. Μετά το στήσιμο και την λήψη του σήματος του Αφέτη για εκκίνηση δεν επιτρέπεται η επανατοποθέτηση του οχήματος . Οποιοσδήποτε οδηγός αφήσει την γραμμή εκκίνησης πριν το σύστημα χρονομέτρησης ενεργοποιηθεί θα ακυρώνεται η προσπάθειά του . ΑΡΘΡΟ 10. ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ (PARC FERME) Οι αγωνιζόμενοι αμέσως μετά τον τερματισμό τους στο τελικό σκέλος πρέπει να κατευθύνουν τα οχήματά τους στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης όπου θα παραμένουν μέχρι το τέλος της προθεσμίας για την υποβολή ενστάσεων . Οδηγός που δεν θα κατευθυνθεί κατ’ ευθείαν στο χώρο αυτό θα αποκλείεται από τον αγώνα . Σε περίπτωση 2ης συμμετοχής με το ίδιο όχημα αυτό θα επιστρέψει στην αφετηρία με την συνοδεία εντεταλμένου κριτή από την οργάνωση . Στο διάστημα που τα οχήματα βρίσκονται κάτω από καθεστώς επιτηρούμενης στάθμευσης δεν επιτρέπεται καμία αφαίρεση , μετατροπή , προσθήκη ή ανεφοδιασμός , με ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα . ΑΡΘΡΟ 11. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΕΣΕΙΣ Σχετικά με αντικανονική εγγραφή ή με τον έλεγχο εξακρίβωσης μισή (½) ώρα μετά το τέλος του ελέγχου εξακρίβωσης . Σχετικά με τεχνικά θέματα μέσα σε 15 λεπτά από τον τερματισμό του τελευταίου οχήματος . Σχετικά με τα προσωρινά αποτελέσματα της τελικής κατάταξης, μέσα σε μισή (1/2) ώρα από την ανάρτησή τους . Κατά της χρονομέτρησης δεν χωράει καμία ένσταση . Οι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη , στον βοηθό του ή αν λείπουν σε ένα από τους Αγωνοδίκες και πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό παράβολο το ύψος του οποίου ορίζεται ίσο με αυτό του παραβόλου συμμετοχής . Το παράβολο επιστρέφεται εφόσον η ένσταση γίνει δεκτή . Σε περίπτωση υποβολής ένστασης ο αγωνιζόμενος κατά του οποίου έγινε ή ένσταση θέτει στη διάθεση των αγωνοδικών το όχημά του χωρίς καμία επιφύλαξη και συμμορφώνεται με τις υποδείξεις τους . Kάθε παράβαση επιφέρει τον αποκλεισμό του από τον αγώνα και αναφορά στην ΟΜΕ . H ένσταση που γίνεται για τεχνικά θέματα πρέπει να αφορά απολύτως συγκεκριμένα σημεία του οχήματος και ο Ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει στον Αλυτάρχη συμπληρωματικά ποσά δαπανών αποσυναρμολόγησης που απαιτούνται σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΕΛΠΑ και ΟΜΕ. Σχετικά με το ποσό που απαιτείται για εξαρτήματα που δεν αναφέρονται στη σχετική εγκύκλιο της ΟΜΕ αποφασίζουν οι Αγωνοδίκες . Tα έξοδα για την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση του οχήματος καθώς και τα έξοδα μεταφοράς του , επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον αγωνιζόμενο κατά του οποίου έγινε η ένσταση αν αυτή γίνει δεκτή . Αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τα έξοδα για τις εργασίες και τη μεταφορά του οχήματος είναι μεγαλύτερα από το ποσόν που έχει κατατεθεί η διαφορά θα επιβαρύνει τον ενιστάμενο . Σε αντίθετη περίπτωση αν τα έξοδα είναι λιγότερα θα του επιστραφεί η διαφορά . Oι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα της έφεσης που υποβάλλεται σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο ΕΑΚΜ και πρέπει να συνοδεύεται από παράβολο σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο της ΟΜΕ . Για ότι δεν προβλέπεται στον παρόντα κανονισμό θα ισχύουν οι διατάξεις του ΕΑΚ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας . ΑΡΘΡΟ 12. ΚΑΤΑΤΑΞΗ Οι οδηγοί που προκρίθηκαν στα ζευγάρια κατατάσσονται βάσει των επιδόσεών τους σε κάθε φάση από αυτά . Δηλαδή στην φάση του τελικού (Δυάδα) βάσει της επίδοσης των οδηγών , έχουμε τον 1ο και τον 2ο . Στον ημιτελικό (Τετράδα) οι 2 εναπομείναντες οδηγοί κατατάσσονται 3ος και 4ος σύμφωνα με τον χρόνο τους στην φάση αυτή . Στον προημιτελικό (Οκτάδα) οι 4 εναπομείναντες οδηγοί κατατάσσονται 5ος , 6ος , 7ος και 8ος σύμφωνα με τον χρόνο τους στην φάση αυτή . Εφόσον υπάρχει και η φάση του προ-προημιτελικού σε μία κατηγορία ακολουθείται το ίδιο σύστημα για την κατάταξη των υπολοίπων οδηγών . Για τους οδηγούς που δεν προκρίθηκαν στον αγώνα των ζευγαριών , η κατάταξή τους καθορίζεται από τους χρόνους των χρονομετρημένων προκριματικών . ΑΡΘΡΟ 13. ΕΠΑΘΛΑ Κύπελλα δίδονται στους 3 πρώτους οδηγούς κάθε κατηγορίας εάν ξεκινήσουν 4 , στους 2 πρώτους οδηγούς κάθε κατηγορίας εάν ξεκινήσουν 3 . στον πρώτο οδηγό κάθε κατηγορίας εάν ξεκινήσουν 2 . Κατηγορία με 1 συμμετέχοντα δεν αθλοθετείται .